مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:452023-01-18ورزشي

فرجی تا سال 1405 رییس هیأت بدمینتون قم شد


علی فرجی مدیر روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ایران با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت بدمینتون استان قم تا سال 1405 سکاندار این هیات ورزشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیات بدمینتون استان قم برخلاف بسیاری از هیات های ورزشی این استان، در بیست و هشتمین روز دی ماه 1401 یکی از منظم ترین و با برنامه ترین مجامع انتخاباتی را تجربه کرد، مجمعی که لب مرز پایان دوره چهار ساله رییس سابق این هیات برگزار شد و رییس جدید بدمینتون قم تا سال 1405 را معرفی کرد.

بدمینتون استان قم که در چهار سال گذشته به ریاست محمدحسن حسین زاده داور مطرح و سرشناس بین المللی استان قم و کشورمان مدیریت می شد و علی فرجی مسوولیت دبیری آن را بر عهده داشت، امروز با برگزاری مجمع انتخابات در حضور محمدرضا پوریا رییس و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع، علی فرجی را به عنوان سکاندار خود تا 1405 برگزید.

بدمینتون یکی از 50 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که در چهار سال گذشته تحولات و پیشرفت های قابل توجهی داشته و در کنار توفیقات مختلف در بخش های آموزشی، همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و توسعه زیرساخت های این رشته، در سه دوره متوالی مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران سه سکو کسب کرده که اعم از قهرمانی، نای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجی تا سال 1405 رییس هیأت بدمینتون قم شد

فرجی تا سال 1405 رییس هیأت بدمینتون قم شد