مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:502023-01-18اجتماعي

داوطلبان کنکور دی ماه بخوانند


روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته 55 هزار و 948 نفر در استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت می پردازند.

  - کنکور 1402 در دو نوبت در سال برگزار می شود که نوبت اول آزمون در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد شد که حدود 979 هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون در کشور ثبت نام کرده اند.

حجت الله مهدی، رییس مرکز مشاوره اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، در آستانه برگزاری این آزمون توصیه هایی به دانش آموزان و خانواده های آن ها برای مدیریت استرس و کسب بهترین نتیجه در این آزمون ارائه کرد.

رییس مرکز مشاوره اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با اشاره به شرایطی که در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در جامعه حاکم بود، اظهار کرد: کرونا همه بخش ها و ازجمله سیستم آموزشی و حتی شکل مطالعه را تحت تأثیر قرار داد، اما این شرایط برای همه افراد جامعه یکسان بود.

برخی از دانش آموزان نگران هستند که ما در دوره کرونا تحصیل کردیم، کلاس ها حضوری نبود، بخش عمده ای از آموزش ها آنلاین بود و آمادگی لازم را برای آزمون حضوری نداریم، اما باید توجه داشت که این شرایط برای تمام دانش آموزان یکسان بود.

وی گفت: وقتی شرایطی برای کل دانش آموزان در کشور یکسان است، اثر عامل غیرقابل پیش بینی یعنی کرونا از بین می رود، بنابراین با توجه به اینکه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان کنکور دی ماه بخوانند

داوطلبان کنکور دی ماه بخوانند