مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:552023-01-18فرهنگي

حوزه نمایشنامه در استان زنجان ناشناخته است


دغدغه اصلی که درباره نمایشنامه وجود دارد این است که ما اصلا نمایشنامه را نمی شناسیم تا بخواهیم درک و لمس کرده و آسیب شناسی کنیم.

- ایسنا/زنجان نویسنده نمایش نامه شُح گفت: دغدغه اصلی که درباره نمایشنامه وجود دارد این است که ما اصلا نمایشنامه را نمی شناسیم تا بخواهیم درک و لمس کرده و آسیب شناسی کنیم.

داود حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نمایشنامه شُح و وضعیت نمایشنامه نویسی در استان زنجان، اظهار کرد: نمایشنامه شح روایت قصه ای از خساست است؛ خساستی با شدت بسیار بسیار زیاد که موجب آسیب زدن به خود و اطرافیان می شود؛ در این نمایشنامه داستان درباره پیرمردی است که در یک امامزاده نذر می کند تا دختر وی با مردی طبق ایده آل های پیرمرد ازدواج کند و برای رسیدن به نذرش، مرغ خود را در امامزاده قربانی می کند و بعد بازگشته و مدعی برآورده نشدن نذر بوده و این حق را به خود می دهد که نذرش را پس بگیرد.

وی با اشاره به سومین جشنواره گلدسته ها مخصوص تئاتر بچه های مسجد، افزود: ابتدا طرح نمایشنامه ها برای شرکت در جشنواره گلدسته ها ارسال شده بود که بعد از داوری طرح ها 26 طرح تایید شدند و نمایشنامه شُح نیز در میان برگزیده ها است.

نمایشنامه نویس زنجانی با اشاره به مشکلات حوزه نمایشنامه نویسی در استان نیز تصریح کرد: نمایشنامه نیز از وجود مشکلات در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه نمایشنامه در استان زنجان ناشناخته است

حوزه نمایشنامه در استان زنجان ناشناخته است