مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:102023-01-18سياسي

کرسی علمی- ترویجی نقش فضای مجازی در حکمرانی برگزار می شود


ترویجی با موضوع “نقش فضای مجازی در حکمرانی”، گروه سیاست با همکاری پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی و مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه، - ایسنا/قم کرسی علمی- ترویجی با موضوع “نقش فضای مجازی در حکمرانی”، گروه سیاست با همکاری پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی و مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه، دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نقد و نظریه پردازی و انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه برگزار می شود.

در راستای برگزاری همایش ملی حکمرانی اسلامی کرسی علمی- ترویجی با موضوع “نقش فضای مجازی در حکمرانی”، گروه سیاست با همکاری پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی و مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نقد و نظریه پردازی و انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست علمی دکتر مسعود فیاضی به عنوان ارائه دهنده و دکتر احسان کیانخواه به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

همچنین دبیری علمی این کرسی بر عهده حجت الاسلام دکتر محمد ملک زاده می باشد.

لازم به ذکر است کرسی علمی- ترویجی با موضوع “نقش فضای مجازی در حکمرانی”، دوشنبه 3 بهمن ماه سال جاری ساعت 08:30 تا 10:30 به صورت حضوری در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی علمی- ترویجی نقش فضای مجازی در حکمرانی برگزار می شود

کرسی علمی- ترویجی نقش فضای مجازی در حکمرانی برگزار می شود