مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:152023-01-18اقتصادي

نقش مثبت و موثر اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در کاهش آمار شکایات


تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، اداره بازرسی و نظارت بانک با برنامه ریزی صحیح، آموزش و کنترل های دقیق موفق شد آمار شکایات واصله را در سال جاری کاهش دهد که این روند ادامه دارد.

همچنین بازرسی و رسیدگی های به موقع، موجب پیشگیری از مخاطرات و ریسک های احتمالی شده و در نتیجه فضای امن و مطمئنی برای سپرده گذاران ایجاد کرده است.

شکایات مردمی از کانال های ارتباطی بین بانک مرکزی و بانک، از طریق پرتال بانک گردشگری، مرکز تماس یا پاسخگوی بیدار، تلفنی، مراجعات حضوری و مکاتبات ارسالی از طریق پست در کمترین زمان ممکن و به روز پاسخگویی شده است؛ اما بیشترین شکایات ، ناشی از بی اطلاعی آنها از قوانین و مقررات بانکی است که پاسخ های لازم به آنها داده می شود.

اداره بازرسی به عنوان نخستین کانون و مرجع برای وصول شکایات مشتریان و کارکنان می تواند بسیاری از اشتباهات و مشکلات و حتی اختلافات را بررسی و حل و فصل کند و از گسترش آن به دیگر واحدهای بانک جلوگیری نماید.

با توجه به نقش مهم اداره بازرسی و نظارت، به منظور بازرسی های اثربخش و موثر، مواردی همچون ضرورت بکارگیری نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مثبت و موثر اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در کاهش آمار شکایات

نقش مثبت و موثر اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در کاهش آمار شکایات