نقش مثبت و موثر اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در کاهش آمار شکایاتتعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، اداره بازرسی و نظارت بانک با برنامه ریزی صحیح، آموزش و کنترل های دقیق موفق شد آمار شکایات واصله را در سال جاری کاهش دهد که این روند ادامه دارد. همچنین بازرسی و رسیدگی های به موقع، موجب پیشگیری از مخاطرات و ریسک های احتمالی شده و در نتیجه فضای امن و مطمئنی برای سپرده گذاران ایجاد کرده است. شکایات مردمی از کانال های ارتباطی بین بانک مرکزی و بانک، از طریق پرتال بانک گردشگری، مرکز تماس یا پاسخگوی بیدار، تلفنی، مراجعات حضوری و مکاتبات ارسالی از طریق پست در کمترین زمان ممکن و به روز پاسخگویی شده است؛ اما بیشترین شکایات ، ناشی از بی اطلاعی آنها از قوانین و مقررات بانکی است که پاسخ های لازم به آنها داده می شود. اداره بازرسی به عنوان نخستین کانون و مرجع برای وصول شکایات مشتریان و کارکنان می تواند بسیاری از اشتباهات و مشکلات و حتی اختلافات را بررسی و حل و فصل کند و از گسترش آن به دیگر واحدهای بانک جلوگیری نماید. با توجه به نقش مهم اداره بازرسی و نظارت، به منظور بازرسی های اثربخش و موثر، مواردی همچون ضرورت بکارگیری نیروهای برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |