مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:402023-01-18سياسي

اقتصاد دیجیتال کرمانشاه تقویت می شود


اتاق بازرگانی، نظام صنفی رایانه ای و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال استان تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کردند.

- کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه، امروز(28 دی) در نشست امضای این تفاهم نامه، از روش های نوین کسب و کار که بواسطه پیشرفت تکنولوژی و حوزه IT در تمام دنیا و از جمله ایران جای خود را در اقتصاد باز کرده یاد کرد و افزود: در کشور ما نیز به جهت نیروهای متخصص و تحصیل کرده پتانسیل های فراوانی در حوزه اقتصاد دیجیتال وجود دارد.

وی افق کسب و کارهای دیجیتال را در ایران روشن دانست و عنوان کرد: به رغم آنکه گاهی شاهد تنگناهایی در حوزه زیرساخت ها و بسترهای IT هستیم، اما جهش هایی که در این حوزه رخ داده قابل توجه است.

رییس اتاق کرمانشاه با بیان اینکه فرهنگ مردم نیز با کسب و کارهای دیجیتال و برپایه وب آمیخته شده، عنوان کرد: تقریبا همه واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی نیز توجه به حوزه دیجیتال را در کنار سایر فعالیت های خود مدنظر قرار داده اند.

کاشفی معتقد است، چنانچه فضای کشور از نظر تعامل با کشورهای مختلف دنیا باز شود، مواجهه بیشتری با کسب و کارهای دیجیتال دنیا خواهیم داشت و باید برای چنین ایامی آماده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دیجیتال کرمانشاه تقویت می شود

اقتصاد دیجیتال کرمانشاه تقویت می شود