مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:552023-01-18سياسي

بازسازی 500 واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت رسانی تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین قدردانی کرد و گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده است و باید این خدمات ادامه داشته باشد.

- حجت الاسلام محمد عبادی زاده، امروز (28 دی ماه) در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، به سفارش خدمت به محرومین در قرآن اشاره کرد و افزود: خدمت رسانی به محرومین توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است.

وی تصریح کرد: در زمان کوتاهی که شاهد حضور مهندس حسینی به عنوان مدیرعامل این شرکت بوده ایم شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت رسانی به محرومین بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: امروز شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 500 واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد

بازسازی 500 واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد