مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:152023-01-18سياسي

معاون سیاسی استاندار البرز: از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از سیاست های محوری دولت ایران قوی و با هدف اجرای عدالت اجتماعی دنبال می شود، - معاون سیاسی استاندار البرز: از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از سیاست های محوری دولت ایران قوی و با هدف اجرای عدالت اجتماعی دنبال می شود، گفت: اقدامات قرار گاه باید مستمر و با شتاب بیشتری از سوی مسئولان پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ولی پوری روز چهارشنبه 28 دی ماه در سی و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان اظهار کرد: قرارگاه اجتماعی نقش به سزایی در راستای حل مشکلات به خصوص در مناطق کم برخوردار استان ایفا نموده و کارهای خوب و ارزشمندی در سطح استان انجام پذیرفته که قابل تقدیر و تحسین است.

جانشین رییس قرارگاه اجتماعی استان افزود: این روال و سبکی که در قرارگاه اجتماعی راه افتاده باید با شتاب بیشتر و پیگیری همه مسئولین ادامه پیدا کند و از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود.

وی از روسای ادارات و فرمانداران در خواست کرد تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف گسترده دولت برای خدمت رسانی به مردم عزیز معطوف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استاندار البرز: از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود

معاون سیاسی استاندار البرز: از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود