مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:152023-01-18سياسي

مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد حساس باشند


رییس جمهور فساد ستیزی در حوزه دولت و دستگاه های اجرایی را به معنای اصلاح بسترهای فسادزا عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع از برخورد با فساد نیز مهم تر است، - زیرا با از بین رفتن بسترها حتی اگر کسی انگیزه و نیت فساد هم داشته باشد، نمی تواند آن را عملی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، یکی از ویژگی های اصلی دولت مردمی را فسادستیزی عنوان کرد و اظهار داشت: فساد ستیزی در حوزه دولت و دستگاه های اجرایی به معنای اصلاح بسترهای فسادزا بوده و این از برخورد با فساد نیز مهم تر است، زیرا با از بین رفتن بسترها حتی اگر کسی انگیزه و نیت فساد هم داشته باشد، نمی تواند آن را عملی کند.

رییس جمهور نقش سامانه های نظارتی در رفع بسترهای فسادخیز را مهم توصیف و تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازوقوع فساد از سوی هر دستگاه و بخشی حساس باشند و آن را به دقت بررسی کنند تا ضمن برخورد با عوامل فاسد، بسترهای ایجاد کننده آن نیز از بین برود.

رییسی در ادامه با اشاره به پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اجرای این طرح را در گسترش فضای سبز در کشور و ارتقای کیفیت هوا مفید و اثرگذار دانست و افزود: با مشارکت متعهدانه دستگاه های مختلف در سراسر کشور بویژه همکاری وزارت جهادکشاورزی، شهرداری ها و مردم می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد حساس باشند

مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد حساس باشند