مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:252023-01-18اقتصادي

اجرای طرح محوری زراعت چوب در اراضی دولتی، ملی و مستثنیات جنوب کرمان


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت تامین نیاز صنایع چوب کشور و کاهش وابستگی به واردات چوب در آینده، - ایسنا/کرمان معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت تامین نیاز صنایع چوب کشور و کاهش وابستگی به واردات چوب در آینده، اجرای طرح محوری زراعت چوب در اراضی دولتی، ملی و مستثنیات جنوب کرمان از برنامه های مهم این اداره کل محسوب می شود.

رضا سنجری امروز 28 دی ماه در حاشیه بازدید از طرح زراعت چوب و بادشکن بیولوژیک در اراضی دولتی اداره زندان شهرستان کهنوج اظهار کرد: این طرح در راستای تفاهمنامه این دو مجموعه اجرایی شده و در این تفاهمنامه تخصیص نهال و نظارت فنی بر اجرای طرح از سوی اداره کل منابع طبیعی صورت می پذیرد.

وی افزود: در فاز اول به مساحت سه هکتار طرح زراعت چوب و به میزان سه کیلومتر بادشکن بیولوژیک با گونه اوکالیپتوس انجام شده است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: از آنجایی که تامین نیاز صنایع چوب کشور و کاهش وابستگی به واردات چوب در آینده اهمیت دارد، اجرای طرح محوری زراعت چوب در اراضی دولتی، ملی و مستثنیات منطقه از برنامه های مهم این اداره کل محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محوری زراعت چوب در اراضی دولتی، ملی و مستثنیات جنوب کرمان

اجرای طرح محوری زراعت چوب در اراضی دولتی، ملی و مستثنیات جنوب کرمان