مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:352023-01-18سياسي

انتخابات مجمع نمایندگان طلاب با حضور شخصیت های حوزوی درحال برگزاری است


نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از صبح امروز با حضور علما و برخی از شخصیت های حوزوی از جمله آیت الله مرتضی مقتدایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از صبح امروز با حضور پرشور طلاب و روحانیون حوزه علمیه در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

صندوق های اخذ رای جهت جلوگیری از ازدحام و سردگرمی رای دهندگان؛ بر اساس استان دسته بندی و صف بندی شده و هر استان نیز در یک قسمت خاص از سالن اجتماعات فیضیه جانمایی و ساماندهی شده و همراه داشتن کارت شناسایی یا شناسنامه نیز برای رأی دادن الزامی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس ستاد برگزاری نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در محل برگزاری انتخابات حضور دارند و به صورت مستقیم بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کند.

امروز آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدئرسین حوزه علمیه قم با حضور در محل برگزاری انتخابات، رأی خود را به صندوق انداخته است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جمع مجمع نمایندگان طلاب را حلقه واسط خوبی جهت ارتباط طلاب با بدنه مدیریتی حوزه علمیه توصیف کرد و گفت : مجمع نمایندگان یکی از اهداف مورد نظر حضرت امام خمینی -ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجمع نمایندگان طلاب با حضور شخصیت های حوزوی درحال برگزاری است

انتخابات مجمع نمایندگان طلاب با حضور شخصیت های حوزوی درحال برگزاری است