مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:462023-01-18پزشكي

بیمارستان های 60 ساله تبریز مرجع بحران هستند/ بیمارستان ها فقیر هستند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی پور ظهر امروز در جلسه روسای بیمارستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات شبانه روزی روسای بیمارستان ها اظهار کرد: موفقیت های بدست آمده در دانشگاه علوم پزشکی تبریز حاصل تلاش های مسئولان، اساتید شاغل در بیمارستان های استان است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی روسای بیمارستان های استان گفت: به جز بیمارستان امام رضا (ع) که حدود بیست سال قدمت دارد بقیه بیمارستان های عمرشان 50 یا 60 سال است که این مسئله خود مرجع بحران در شرایط بحرانی است.

نقی پور در خصوص صدور مجوز ماده 23 در خصوص تجمیع و جایگزینی بیمارستان ها و ماده 56 برای بیمارستان 1000 تخت خوابی و تجهیز مرکز جامع سرطان گفت: اقدامات و حمایت های لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این موارد نیز انجام پذیرد.

بیمارستان ها فقیر هستند!  مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز  ضمن استماع مشکلات و مسائل حوزه بهداشت و درمان استان و با بیان اینکه بیمارستان های ما از نظر تجهیزات فقیر هستند گفت: اجرای نظام ارجاع، سطح بندی و خرید راهبردی و پزشک خانواده از مهمترین راهکارهای سیستم درمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های 60 ساله تبریز مرجع بحران هستند/ بیمارستان ها فقیر هستند!

بیمارستان های 60 ساله تبریز مرجع بحران هستند/ بیمارستان ها فقیر هستند!