مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:052023-01-18سياسي

تبیین دستاوردهای علم و فناوری، پیش از خطبه های نماز جمعه در دهه فجر


با هماهنگی صورت گرفته با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، رؤسای دانشگاه ها در ایام دهه فجر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با هماهنگی صورت گرفته با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، رؤسای دانشگاه ها در ایام دهه فجر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، دستاوردهای علم و فناوری کشور پس از انقلاب اسلامی را تبیین می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در نشست بررسی برنامه های گرامیداشت دهه فجر وزارت علوم و دانشگاه ها که با حضور سید نظام الدین موسوی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و معاونان و مشاوران وزیر علوم در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، برخی از برنامه های وزارت علوم و دانشگاه ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وزیر علوم استفاده از هنر را برای بیان ارزش های انقلاب اسلامی و به تصویر کشیدن دستاوردهای این انقلاب مردمی از سویی و برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب از سویی دیگر مهم دانست و تاکید کرد: از هم اکنون برای استفاده از ظرفیت دانشکده های هنر دانشگاه ها برنامه ریزی شود.

دکتر زلفی گل گفت: در نمایشگاه هایی که در سطح دانشگاه ها برگزار می شود، از آثار ادبی و هنری اساتید دانشگاه ها و سایر دانشگاهیان استفاده شود و تجلیل از اساتید و کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای علم و فناوری، پیش از خطبه های نماز جمعه در دهه فجر

تبیین دستاوردهای علم و فناوری، پیش از خطبه های نماز جمعه در دهه فجر