مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:052023-01-18اقتصادي

افزایش 7 میلیون لیتری مصرف بنزین به دلیل ناترازی گاز


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با ناترازی گاز و افزایش مصرف در بخش خانگی، توزیع سی ان جی در کشور محدود شد که این موضوع باعث افزایش 7 میلیون لیتری مصرف بنزین در کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی اکبر نژادعلی با اشاره به اینکه سوخت رسانی سوخت مایع در شهرها و روستاهایی که با افت فشار گاز روبه رو بوده اند به طور مطلوب در جریان است، اظهار کرد: در شهرها و روستاهای مناطق شمالی و شمال شرقی کشور با وجود قطع گاز، سوخت جایگزین دریافت کردند.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی دمای منفی 18 درجه را تجربه کرده است، ادامه داد: با توجه به اینکه افت فشار شدیدی در تربت جام داشتیم با تمهیدهای ویژه نفت سفید و گاز مایع به سرعت توزیع شد و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: با وجود اینکه فعالیت شماری از جایگاه های عرضه سی ان جی متوقف شد، اما بنزین به اندازه کافی در اختیار مردم قرار گرفت.

نژادعلی با تأکید بر اینکه به منظور تأمین گاز مورد نیاز بخش خانگی بعضی از جایگاه های عرضه سی ان جی غیرعملیاتی شد، گفت: این موضوع سبب شد مصرف بنزین افزایش یابد و با تمهیدهای اندیشیده شده، مجاری عرضه سوخت بدون محدودیت بنزین توزیع کردند و هم اکنون به مقدار کافی ذخیره سازی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 میلیون لیتری مصرف بنزین به دلیل ناترازی گاز

افزایش 7 میلیون لیتری مصرف بنزین به دلیل ناترازی گاز