مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:152023-01-18سياسي

وضعیت 270 هزار نفر از ودیعه گذاران حج مشخص نیست


در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، به آخرین برنامه ‍ریزی ها برای حج آینده و نامشخص بودن وضعیت 270 هزار نفر از ودیعه گذران حج تمتع اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد، سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت گفت: ارز 37 هزار نفری که سال 99 ثبت نام کرده اند، نزد بانک مرکزی است و برای باقیمانده سهمیه حج آینده، هیأت دولت با اختصاص مبلغ 250 میلیون دلار موافقت کرده است.

وی مجموع افرادی را که در حج 1402 به عربستان اعزام خواهند شد 87 هزار و 550 نفر عنوان کرد و گفت: کمیته نرخ گذاری در حال تدوین جدول هزینه ها و نرخ گروه های قیمتی است و زائران در زمان ثبت نام می توانند با اطلاع از این نرخ ها، کاروان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین در این جلسه از مذاکرات هیأت اعزامی کشورمان با مسئولان سعودی و شرکت های ارائه دهنده خدمات در حج و عمره در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو حج 2023 گزارش مشروحی بیان کرد.

اکبر رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج نیز در این جلسه گفت: در فضا و شرایط کنونی ریل گذاری جدید در عملیات حج مورد نیاز است و در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 270 هزار نفر از ودیعه گذاران حج مشخص نیست

وضعیت 270 هزار نفر از ودیعه گذاران حج مشخص نیست