مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:002023-01-18حوادث

کشف 47 تن آرد و گندم قاچاق در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ماموران 25 تن آرد، 15 تن گندم و هفت تن جو قاچاق و احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و در اجرای اهداف و برنامه های راهبردی فراجا طرح مقابله با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفت.

  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، تصریح کرد: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با قاچاق کالاهای اساسی به اجرا در آمد، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی متهمی که اقدام به قاچاق آرد در این استان می کرد شدند.

  وی افزود: این فرد که با خرید آرد به نرخ دولتی آن را با نرخ آزاد به استان های همجوار عرضه می کرد با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین بارگیری 25 تن آرد دستگیر شدند.

  بدری از کشف 15 تن گندم و هفت تن جو احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک انبار شخصی خبر داد و گفت: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 47 تن آرد و گندم قاچاق در زنجان

کشف 47 تن آرد و گندم قاچاق در زنجان