مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:202023-01-18فرهنگي

سهرابی: ویژگی شاخص آثار قدیریان اتصال انسان به نور آسمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا سهرابی، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی باحضور در فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه نقاشی عبدالحمید قدیریان با عنوان «نور هدی نور حسین است و بس» بازدید کرد.

- مدیر کل مرکز هنر های تجسمی گفت: شاخصه اصلی و مشترک همه آثار استاد قدیریان اتصال انسان به نور آسمان و راه نجات بشریت امروز نیز اتصال به نور آسمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا سهرابی، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی باحضور در فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه نقاشی عبدالحمید قدیریان با عنوان نور هدی نور حسین است و بس بازدید کرد.

  ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران، سیدمصطفی زرواندیان معاون هنری مرکز هنر های تجسمی و سیدعبدالله حاجی سیدحسن هنرمند رشته نقاشی خط ازجمله چهره هایی بودند که عبدالرضا سهرابی را در این بازدید همراهی کردند.

در این بازدید که روز گذشته انجام شد، سهرابی آثار حاضر در نمایشگاه نور هدی نور حسین (ع) است و بس را گیرا، پرمعنا، خلاقانه و متفاوت با دیگر آثار قدیریان دانست.

مدیر کل هنر های تجسمی گفت: وظیفه همه مدیران فرهنگی و هنری حمایت از عموم هنرمندان به ویژه هنرمندانی است که اندیشه های والای این چنینی را ترویج و منعکس می کنند و پای تعهدات دینی و انقلابی خود ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرابی: ویژگی شاخص آثار قدیریان اتصال انسان به نور آسمان است

سهرابی: ویژگی شاخص آثار قدیریان اتصال انسان به نور آسمان است