مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:352023-01-18دانش

تجهیز 12 مرکز علمی و دانشگاهی به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه علوم شناختی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازده مرکز علمی و دانشگاهی دیگر در نقاط مختلف کشور به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، - 12 مرکز علمی و دانشگاهی در نقاط مختلف کشور به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، خواستار بهره مندی از سیاست ها و برنامه های حمایتی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازده مرکز علمی و دانشگاهی دیگر در نقاط مختلف کشور به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، خواستار بهره مندی از سیاست ها و برنامه های حمایتی این ستاد برای تجهیز مراکز تحقیقاتی و تخصصی این مراکز به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته درحوزه علوم شناختی شدند.

محمد حسین مقامی کارشناس کارگروه حوزه پژوهش ستاد توسعه علوم شناختی اعلام کرد: درپی این فراخوان دوازده مراکز علمی و دانشگاهی در نقاط مختلف کشور با ارسال بیش از 50 فقره درخواست، خواستار دریافت 25 نوع دستگاه و ابزار تحقیقاتی حوزه علوم شناختی برای تجهیز مراکز آزمایشگاهی شدند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اخیرا درفراخوانی از معاونت های پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور دعوت کرد درخواست­های رسمی خود برای تجهیز آزمایشگاهی تحقیقاتی این مراکز به دستگاه­ هایی مانند EEG، EMG، PSG، سیستم رهگیری چشم، fNIRS، tDCS، سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 12 مرکز علمی و دانشگاهی به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه علوم شناختی

تجهیز 12 مرکز علمی و دانشگاهی به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه علوم شناختی