مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:552023-01-18سياسي

تبیین دستاوردهای علم و فناوری پیش از خطبه های نماز جمعه توسط روسای دانشگاه ها


روسای دانشگاه ها در ایام دهه فجر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، دستاوردهای علم و فناوری کشور پس از انقلاب اسلامی را تبیین می کنند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نشست بررسی برنامه های گرامیداشت دهه فجر وزارت علوم و دانشگاه ها که با حضور سید نظام الدین موسوی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و معاونان و مشاوران وزیر علوم در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد؛ برخی از برنامه های وزارت علوم و دانشگاه ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وزیر علوم استفاده از هنر را برای بیان ارزش های انقلاب اسلامی و به تصویر کشیدن دستاوردهای این انقلاب مردمی از سویی و برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب از سویی دیگر مهم دانست و تاکید کرد از هم اکنون برای استفاده از ظرفیت دانشکده های هنر دانشگاه ها برنامه ریزی شود.

زلفی گل گفت: در نمایشگاه هایی که در سطح دانشگاه ها برگزار می شود از آثار ادبی و هنری اساتید دانشگاه ها و سایر دانشگاهیان استفاده شود و تجلیل از اساتید و کارکنان پیشکسوت دانشگاه ها و بازنشسته ها یکی از بخش های اصلی برنامه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای علم و فناوری پیش از خطبه های نماز جمعه توسط روسای دانشگاه ها

تبیین دستاوردهای علم و فناوری پیش از خطبه های نماز جمعه توسط روسای دانشگاه ها