مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:102023-01-18اجتماعي

ثبت 15 هزار کنشگری فعال توسط نوجوانان با محوریت موضوع استعمار


مدیر روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان از پیوستن 65 هزار دانش آموز در مدت یک هفته به پویش هیس طوری خبر داد و گفت: نوجوانان دهه هشتادی در پویش هیس طوری تبدیل به کنشگران فعالی شدند که با موضوع شناخت استعمار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضوانی مدیر روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان از پیوستن 65 هزار دانش آموز در مدت یک هفته به پویش هیس طوری خبر داد و اظهار کرد: نوجوانان دهه هشتادی در پویش هیس طوری تبدیل به کنشگران فعالی شدند که با موضوع شناخت استعمار، محتوای رسانه ای تولید می کنند.

وی با اشاره به جزییات پویش هیس طوری، افزود: پویش هیس طوری یک پویش کتابخوانی- کنش گری است که نوجوانان با شرکت در آن ضمن اطلاع از گوشه های تاریک تاریخ استعمار در یک رقابت نوجوانانه شرکت می کنند و هدف کنش گری نوجوانان در عرصه کتابخوانی و تأکید بر محتوای مهم همچون استعمار است.

رضوانی ادامه داد: هیس طوری با هدف آشنایی نوجوانان با سرگذشت استعمار در قالب مطالعه مجموعه 15 جلدی سرگذشت استعمار به قلم مهدی میرکیایی از آذرماه امسال آغاز شده است و تا اردیبهشت 1402 ادامه خواهد داشت.

  وی اضافه کرد: پس از اعلام 60 هزارتایی شدن مخاطبان پویش هیس طوری، امروز پس از گذشت یک هفته رشد چشمگیری داشته ایم و مخاطبان ما در حال حاضر 125 هزارتایی شده اند که 40 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 هزار کنشگری فعال توسط نوجوانان با محوریت موضوع استعمار

ثبت 15 هزار کنشگری فعال توسط نوجوانان با محوریت موضوع استعمار