مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:152023-01-18اقتصادي

کاهش شیفت نانوایی ها در مینودشت


رییس اتاق اصناف شهرستان مینودشت از کاهش شیفت کاری نانوایی های این شهرستان به منظور مدیریت مصرف گاز خبر داد.

- عباسعلی قزلسفلی در گفتگو با ایسنا با اشاره به لزوم مدیریت مصرف گاز در شرایط اخیر، اظهار کرد: تمام تلاش مردم و مسئولان استان این است که با کمترین زحمت برای مردم مساله بحران گازی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه با توجه به جدی بودن خطر قطعی گاز و به جهت صرفه جویی در مصرف گاز، پخت نانوایی ها از سه به دو شیفت کاهش پیدا کرد، افزود: ساعت کار نانوایی ها صبح ها از ساعت 6 الی 9 و عصرها از ساعت 15 الی 18 خواهد بود.

رییس اتاق اصناف شهرستان مینودشت در پاسخ به شایعه کاهش سهمیه نانوایی ها در این ایام خاطرنشان کرد: کاهش سهمیه نانوایی ها به هیچ وجه صحت ندارد و شهروندان عزیز مینودشتی می توانند در صورت مشاهده تخلف با واحد بازرسی اتاق اصناف به شماره تماس 35223424 تماس حاصل فرمایند.

قزلسفلی در مورد اصلاح الگوی مصرف اصناف یادآور شد: مجدانه از کسبه مینودشت درخواست می کنم تا مصرف لوازم گازسوز غیرضرور خود را کاهش دهند تا این ایام را با کمترین قطعی گاز سپری کنیم البته که با اصناف پرمصرف متخلف برخورد خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد: نیمی از نانوایی های شهرستان مبنودشت مجهز به تجهیزات استفاده از سوخت جایگزین هستند که در حال رایزنی با فرماندار جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شیفت نانوایی ها در مینودشت

کاهش شیفت نانوایی ها در مینودشت