مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:302023-01-18سياسي

دانشگاه لرستان با آمادگی کامل نوبت اول کنکور 1402را برگزار می کند


این دانشگاه با آمادگی کامل نوبت اول کنکور 1402را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل رُک رُک امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نوبت اول کنکور 1402، همزمان با سراسر کشور، در روزهای پنجشنبه و جمعه، 29 و 30 دی ماه، در استان لرستان با رقابت حدود 30 هزار داوطلب برگزار می شود.

وی، تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است؛ در استان لرستان حدود 30 هزار داوطلب در نوبت اول کنکور 1402 ثبت نام کرده اند که از این تعداد، هفت هزار و 229 نفر در حوزه های مختلف آزمون دانشگاه لرستان به رقابت می پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان، گفت: داوطلبان در گروه های علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر برای رقابت کنکور ثبت نام کرده اند.

رُک رُک، بیان داشت: تدابیر لازم از جمله رعایت فاصله گذاری بین صندلی های داوطلبان، سیستم های گرمایشی، مدیریت ترافیک و سایر موارد، اندیشیده شده است.

وی، بیان کرد: هیچ گونه مشکل خاصی تا این لحظه ایجاد نشده است و دانشگاه لرستان با آمادگی کامل، نوبت اول کنکور 1402 را برگزار می کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، ادامه داد: امسال، نخستین بار است که کنکور سراسری در دو نوبت برگزار می شود؛ دروس عمومی حذف شده اند و پرسش های آزمون از دروس تخصصی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان با آمادگی کامل نوبت اول کنکور 1402را برگزار می کند

دانشگاه لرستان با آمادگی کامل نوبت اول کنکور 1402را برگزار می کند