مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:312023-01-18اقتصادي

مصرف گاز تایباد 18 درصد در اوج بحران کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، مهدی دونده عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران تایباد اظهار کرد: با همکاری مردم و بازاریان در صرفه جویی انرژی، مصرف گاز در این شهرستان بیش از 18 درصد کاهش را تجربه کرد که این میزان کاهش در اوج بحران صورت گرفته است و بدون شک بدون همراهی مردم چنین اتفاقی رقم نمی خورد.

  وی ادامه داد: اصناف با صرفه جویی، علمای شیعه و اهل سنت با آگاهی بخشی و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و انعکاس واقعیت ها کمک حال ستاد مدیریت بحران بودند.

  دونده بیان کرد: در هنگام قطع گاز 9 هزار مشترک تایبادی به علت نقص فنی در خطوط سراسری، با تلاش و نیز ساماندهی کارکنان شرکت گاز، در هر ساعت گاز سه هزار مشترک وصل شد.

  فرماندار تایباد تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان ازلحاظ گازرسانی مشکلی ندارد اما با توجه به افت فشار گاز همچنان نیاز صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف احساس می شود.

  این مقام مسئول اضافه کرد: میزان 50 هزار لیتر سوخت جایگزین بین مرغداران و دیگر صنایع توزیع شد و اکنون 100 هزار لیتر نفت سفید ذخیره شده و در صورت بروز مشکل عرضه خواهد شد.

    مدیریت بحران گاز کار بزرگی بود در ادامه امام جمعه اهل سنت تایباد اظهار کرد: مدیریت بحران گاز کار بزرگی بود و اگر کمی غفلت می شد، ممکن بود شرایطی مانند تربت جام در تایباد ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز تایباد 18 درصد در اوج بحران کاهش یافت

مصرف گاز تایباد 18 درصد در اوج بحران کاهش یافت