مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:402023-01-18سياسي

پرداخت 1800 میلیارد تومان زکات در کشور


مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با برنامه های انجام شده در 10 ماه نخست سال جاری یک هزار و 800 میلیارد تومان زکات در دبیرخانه شورای عالی زکات کشور ثبت و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محمدطاها مهری ظهر امروز در همایش زکات گفت: این جشنواره، نوزدهمین جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استانی است که در حال برگزاریست.

مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این دست برنامه ها و همایش ها احیا، ترویج، فرهنگ سازی و نهادینه سازی زکات در جامعه و جریان سازی موثر در این راستا است.

وی اظهار داشت: با برنامه های انجام شده در 10 ماهه سال جاری یک هزار و 800 میلیارد تومان زکات در دبیرخانه شورای عالی زکات کشور ثبت و ضبط شده است.

مهری تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده در سرفصل های مختلفی مانند کمک به محرومین، فقرا و نیازمندان، تهیه جهیزیه، کمک به درمان بیماران، کمک برای تهیه مسکن، آزادی زندانیان و پروژه های عام المنفعه هزینه می شوند.

در پایان این همایش همزمان با رونمایی از سرود زکات  از 43 مؤدی، مبلغ و عامل زکات در چهارمحال و بختیاری تقدیر و تفاهم نامه آزادی زندانیان با رییس ستاد دیه نیز امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1800 میلیارد تومان زکات در کشور

پرداخت 1800 میلیارد تومان زکات در کشور