مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:452023-01-18اقتصادي

73 هکتار از اراضی راکد در چهارمحال و بختیاری به بیت المال بازگشت


با نظارت های میدانی در مجموع 73 هکتار زمین راکد شناسایی و پس از پیگیری بازرسی کل و اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان از اشخاص حقیقی و حقوقی خلع ید و به بیت المال بازگشت داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاری و تسریع در بهره برداری از طرح های مختلف، زمین های دولتی واگذار شده دستگاه های مختلف به منظور اجرای طرح های زود بازده و اشتغال زا، موضوع شناسایی زمین های راکد و غیرفعال واگذار شده در سال های 1400 و 1401 در دستور کار بازرسی کل استان قرار گرفت.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری افزود: با نظارت های میدانی و جلسات مختلف با مسئولان دستگاه های اجرایی از جمله شرکت شهرک های صنعتی استان در مجموع 73 هکتار زمین راکد شناسایی و پس از پیگیری بازرسی کل استان و اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان از اشخاص حقیقی و حقوقی خلع ید و به بیت المال بازگشت داده شد.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری هشت هکتار زمین در شهرستان کوهرنگ نیز خاطرنشان کرد: حدود دو سال قبل، بیش از هفت هکتار زمین (70 هزار و 300 متر) برای اجرای طرح آب معدنی به یکی از کارکنان دولت واگذار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 هکتار از اراضی راکد در چهارمحال و بختیاری به بیت المال بازگشت

73 هکتار از اراضی راکد در چهارمحال و بختیاری به بیت المال بازگشت