مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:052023-01-18بين الملل

شبکه صهیونیستی: ارتش «اسراییل» آمادگی مقابله با محور مقاومت را ندارد


شبکه صهیونیستی «کان» به نقل از ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم، توانایی مقابله هم زمان با موشک ها و پهپادهای مقاومت از لبنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی کان امروز چهارشنبه (18ژوییه) در گفت وگو با یکی از نظامیان رژیم اشغالگر درباره توانایی های ارتش اسراییل ، تاکید کرد که ارتش این رژیم آمادگی لازم برای مقابله با درگیری ها در چند جبهه را ندارد.

براساس گزارش وبگاه اینترنتی شبکه المیادین ، ژنرال اسحاق بریک در گفت وگو با کان تأیید کرد که هرتسی هالوی ، رییس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، با چالش بزرگی مواجه است؛ او  لشکری ​​را تحویل می گیرد که آماده جنگ نیست.

آن هم در مقابل سناریویی که باید هم زمان در پنج جبهه با هزاران موشک و پهپاد و جنگنده که می توانند از مرز عبور کنند، قرار گیرد .

بریک در ادامه توضیح می دهد: ارتش اسراییل آماده جنگ در پنج میدان همزمان علیه حزب الله لبنان و در سوریه علیه سوریه، یمن و عراق نیست؛ جایی که آن ها می توانند موشک شلیک کنند.

 علاوه بر حماس که می تواند از نیروی پیاده نظام و راکت در نوار غزه استفاده کند .

اوبا اشاره به اینکه باید به انفجار اوضاع در کرانه باختری و وقوع تظاهرات توسط فلسطینیان 48 توجه شود ، اذعان کرد: ارتش اسراییل خود را برای این جنگ آماده نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی: ارتش «اسراییل» آمادگی مقابله با محور مقاومت را ندارد

شبکه صهیونیستی: ارتش «اسراییل» آمادگی مقابله با محور مقاومت را ندارد