مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:102023-01-18سياسي

معرفی شهدای والامقام به نسل جدید اولویت کاری تمامی مسئولان است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

- مشگین شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدزاده در مشگین شهر با بیان اینکه شهدای والامقام آن طور که باید به نسل جوان معرفی نشده اند، اظهار کرد: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه و آرمان های شهیدان والامقام به عنوان سند عزت و شرافت نظام و ملت نباید گم شود، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های خانگی شهدا و آشنایی با فضائل تربیتی و اخلاقی آنان نیز ما را برای رسیدن به نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تحقق جهاد تبیین نزدیک می کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدا با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ما آموختند و نشان از حقانیت اسلام و ناموس ملت هستند و دارایی های ما همگی مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهدای والامقام به نسل جدید اولویت کاری تمامی مسئولان است

معرفی شهدای والامقام به نسل جدید اولویت کاری تمامی مسئولان است