مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:152023-01-18اقتصادي

بازارچه های موقت مرزی زمینه ساز ماندگاری مرزنشینان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: هدف قانونگذار در بازارچه های موقت مرزی ماندگاری مرزنشین در مرز است و تا زمانی که منطقه آزاد کردستان آغاز به کار کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده عصر امروز در سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: اقدامات ما باید به صورتی باشد که زمینه فعالیت برای سرمایه گذاران را فراهم کنیم چرا که در غیر این صورت این فعالان به مناطق دیگری جذب می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: هدف قانونگذار در بازارچه های موقت مرزی ماندگاری مرزنشین در مرز است و تا زمانی که منطقه آزاد کردستان آغاز به کار کند، باید از این منطقه حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود اطلاعات درست در بازار بسیاری از قوانین مصوب شده هم اجرایی نمی شود، افزود: اگر کالایی در داخل کشور تولید می شود بی شک دیگر نیاز به واردات آن نداریم.

قادرزاده با بیان اینکه اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است، گفت:  پیشنهاد تغییر رویه تجاری باید توسط بازرگانی مطرح شود و با وجود اینکه چندین بار مکاتبه کردیم تا جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شود ولی اتاق بازرگانی سنندج پاسخگو نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های موقت مرزی زمینه ساز ماندگاری مرزنشینان است

بازارچه های موقت مرزی زمینه ساز ماندگاری مرزنشینان است