مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:462023-01-18سياسي

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب الله آسوده ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره زکات در استان چهارمحال و بختیاری با تشریح نحوه هزینه کرد کمک های مردمی گفت: نیمی از کمک های مردمی دریافتی توسط کمیته امداد از سوی 10 هزار مرکز نیکوکاری فعال در سطح محلات جمع آوری و در میان نیازمندان همان محل نیز توزیع شده است.

  وی افزود: مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد، محله محور و مسجدمحور هستند و تمامی کمک ها توسط خود مردم جمع آوری و میان نیازمندان توزیع می شود و تنها کمیته امداد بر فرآیند دخل و خرج و صیانت از نیات خیران و نیکوکاران نظارت دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در ادامه اظهار داشت: بخشی از کمک های مردمی نیز توسط موسسات خیریه، مساجد و غیره جمع آوری و به حساب نیازمندان واریز شده و صورت جلسات آن برای کمیته امداد ارسال می شود.

آسوده با اشاره به همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب 412 هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه ها و نیکوکاری نیز 400 میلیارد تومان نقد و 800 میلیون تومان کالا به دست دانش آموزان و خانواده های نیازمند رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین