مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:502023-01-18سياسي

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: 2400 میلیارد تومان توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب 412 هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: 2400 میلیارد تومان توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب 412 هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

حبیب الله آسوده 28 دی ماه در نوزدهمین جشنواره زکات در چهارمحال و بختیاری با تشریح نحوه هزینه کرد کمک های مردمی، اظهار کرد: نیمی از کمک های مردمی دریافتی توسط کمیته امداد از سوی 10 هزار مرکز نیکوکاری فعال در سطح محلات جمع آوری و در میان نیازمندان همان محل توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خمینی(ره) افزود: مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد، محله محور و مسجدمحور هستند و تمامی کمک ها توسط خود مردم جمع آوری و میان نیازمندان توزیع می شود و تنها کمیته امداد بر فرآیند دخل و خرج و صیانت از نیات خیران و نیکوکاران نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین