مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:502023-01-18دانش

رقابت 564 داوطلب کنکور در اردستان


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان اردستان گفت: اولین مرحله کنکور سراسری روزهای پنج شنبه و جمعه با رقابت 564 نفر از داوطلبان در اردستان برگزار می شود.

- سهیلا امیرجلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اولین سال دو مرحله ای شدن کنکور سراسری، اظهار کرد: تعداد 564 داوطلب که شامل 223 مرد و 341 خانم در چهار گروه آزمایشی در روزهای پنج شنبه و جمعه ( 29 و 30 دی ماه) در شهرستان اردستان با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد 228 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنجشنبه 29 دی ماه در محل دانشگاه پیام نور اردستان آزمون می دهند، افزود: تعداد 233 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی و 41 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح جمعه آزمون می دهند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان اردستان، تصریح کرد: در گروه علوم انسانی 20 نفر در گروه آزمایشی زبان های خارجی عصر پنج شنبه و 42 نفر در گروه آزمایشی هنر عصر روز جمعه با هم رقابت می کنند.

امیرجلالی گفت: داوطلب، این انتخاب را دارد که در هر کدام از دو نوبت کنکور یا هر دو نوبت شرکت کند و در نهایت براساس امتیاز بهتری که در هر کدام کسب کرده انتخاب رشته کند؛ به عبارت بهتر داوطلب، به جای یک بار، دو دفعه در طول سال، فرصت شرکت در کنکور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 564 داوطلب کنکور در اردستان

رقابت 564 داوطلب کنکور در اردستان