مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:552023-01-18ورزشي

توافق نهایی بایرن با سنگربان سوییسی


بایرن مونیخ با سنگربان باتجربه بوروسیا مونشن گلادباخ به توافق نهایی دست پیدا کرد و او در ادامه فصل جایگزین نویر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ در ادامه فصل نمی تواند از مانوئل نویر به خاطر آسیب دیدگی استفاده کند.

نویر کل فصل را از دست داده است و بایرن مونیخ مدت هاست که به دنبال جایگزینی شایسته برای نویر است و در نهایت با سنگربان سوییسی به توافق نهایی دست پیدا کرد.

با وجود آنکه پیش بینی می شد بایرن مونیخ از بین امیلیانو مارتینس آرژانتینی و لیواکوویچ، سنگربان تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی یکی را انتخاب کند اما ترجیح داد که سراغ سنگربان باتجربه سوییسی برود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که باشگاه بایرن مونیخ و یان سومر به توافق نهایی دست پیدا کردند و این سنگربان باتجربه با قراردادی تا سال 2025 رسما به بایرن مونیخ خواهد پیوست تا جایگزین مانوئل نویر در این تیم شود.

بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست گروهش صعود کرد و باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نهایی بایرن با سنگربان سوییسی

توافق نهایی بایرن با سنگربان سوییسی