مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:252023-01-18حوادث

ناکامی کلاهبردار میلیاردی در آبدانان


فرمانده انتظامی استان ایلام از ناکامی کلاهبرداری که با ترفند تماس تلفنی اقدام به برداشت مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال از حساب یک شهروند آبدانانی کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا گفت فردی ضمن تماس با وی خود را کارمند یکی از ادارات دولتی استان معرفی کرده و باترفند ماهرانه ای مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده است که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی و اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم قصد دارد با استفاده از مبالغ برداشت شده از حساب شاکی اقدام به خرید طلا از یک طلافروشی در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور نماید.

سردار القاصی مهر اضافه کرد: با اقدام به موقع پلیس فتا شهرستان آبدانان قبل از اینکه طلا خریداری شده به دست متهم برسد عملیات خرید متوقف، و وجه کلاهبرداری شده به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: شهروندان مراقب باشند کلاهبرداران با برقرای تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به بهانه های مختلف از جمله برنده شدن در مسابقه و یا دریافت جایزه، از شما می خواهند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی کلاهبردار میلیاردی در آبدانان

ناکامی کلاهبردار میلیاردی در آبدانان