مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:102023-01-18سياسي

مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 400 مساجد گلستان برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف در بیش از 400 مساجد سطح استان گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گلستان امسال مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 400 مساجد سطح استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و اشاعه جهاد تبیین، اشاعه و ترویج فرهنگ زیست اجتماعی مومنانه، فرهنگ سازی و تبلیغ تربیت کنشگر انقلابی و مذهبی، گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی مرتبط با ائمه اطهار و غیره از جمله اهداف برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: هزینه هر فرد در شرکت مراسم اعتکاف در مساجد 250 هزار تومان بوده و از همین جا از معتمدین، بزرگان و نیکوکارانی که خود فرصت شرکت در مراسم اعتکاف را ندارند تقاضا داریم تا با تقبل هزینه یک یا چند نفر از معتکفین در ثواب این فریضه مهم شریک باشند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد پیش بینی شده مراسم اعتکاف انجام شده و این مراسم معنوی در روزهای 15 و 16 و 17 بهمن ماه مصادف با 13 و 14 و 15 ماه رجب برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 400 مساجد گلستان برگزار می شود

مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 400 مساجد گلستان برگزار می شود