شرکت تپسی 20 درصد از سهم بازار تاکسی اینترنتی کشور را در اختیار داردشرکت بهینه کاوان کیفیت به درخواست شرکت تپسی، طی انجام پژوهشی به منظور بررسی سهم بازار تاکسی اینترنتی کشور، حدود20 درصد این سهم را متعلق به تاکسی اینترنتی تپسی اعلام کرد. طبق نتایج حاصل از نظرسنجی صورت گرفته در این پژوهش، مشخص شد شرکت تپسی تا مرداد ماه سال جاری، حدود 20درصد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله تهران، مشهد و … و حدود 15 درصد در شهرهای کوچک تر مانند نیشابور و اراک، سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. علاوه بر آن در خصوص مشتریان کلان شهرهایی نظیر تهران، اصفهان، کرج و …، از میان افرادی که با مفهوم تاکسی اینترنتی آشنایی دارند نیز حدود 94 درصد افراد بدون نیاز به راهنمایی، این برند را می شناسند. در کلان شهرهایی چون تهران و مشهد، 60 درصد از کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند، از خدمات تپسی استفاده کرده اند و 25% از ساکنین تهران که کاربر تاکسی آنلاین هستند، به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده می کنند. براساس نظرسنجی صورت گرفته کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب یک تاکسی اینترنتی دارند و همان طور که از نتایج نظر سنجی مشخص است اکثر کاربران برندهای مختلف بازار را امتحان می کنند تا بتوانند برندی که خدمات بهتری ارائه می کند را انتخاب کنند؛ براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته مهم ترین دلیل انتخاب تپسی از طرف کاربرانی که برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |