مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 22:152023-01-18ورزشي

نقش روحانیت در حوزه جهاد تبیین موثر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نقش روحانیت در حوزه جهاد تبیین موثر است.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز، 28 دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: فلسفه سازمان تبلیغات اسلامی تبلبع دین با مبنای اعتقادی بوده و طبق اساسنامه در طول بیش از چهل سال انقلاب به اهداف خود رسیده است.

وی از برگزاری جشنواره چله انقلاب در لرستان در پنج محور خبر داد و افزود: بخش فرهنگی این جشنواره شامل کتابخوانی، عکاسی و کلیپ و بخش ورزشی آن شامل فوتسال، دال پلان، طناب زنی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و طناب کشی، است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش مهارتی جشنواره چله انقلاب در لرستان شامل آشپزی، صنایع دستی و نقاشی، بخش قرآنی شامل حفظ قرآن، مفاهیم قصه گویی، اذان و مکبری و بخش سرگرمی شامل پانتومیم، استندآپ کمدی و صفحه داری فضای مجازی است.

قدرتی با اشاره به اینکه جشنواره چله انقلاب در لرستان در تمامی رده های سنی و در بخش بانوان و آقایان برگزار و ثبت نام آن تا یکم بهمن ماه ادامه دارد و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به مساجد هر محله مراجعه کنند، اظهار کرد: از اهداف جشنواره فرهنگی و اجتماعی چله انقلاب که در سه مرحله محله ای تا استانی برگزار می شود، می توان به آشنایی مردم با عظمت انقلاب اسلامی، جریان سازی و بسترسازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیت در حوزه جهاد تبیین موثر است

نقش روحانیت در حوزه جهاد تبیین موثر است