مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 23:152023-01-18سياسي

گلایه از ارزانی قیمت مرکبات تا نبود صنایع تبدیلی؛ کشاورزی مازندران را دریابید


نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به معاون وزیر کشاورزی با اشاره به مشکلات کشاورزی این استان گفت: قیمت مرکبات ارزان و صادرات اندک است، صنایع تبدیلی نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امشب در دیدار با سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، ضمن تبریک ایام اظهار کرد: از معاون وزیر که به استان قطب کشاورزی ایران به عنوان چهاردهمین استان سفر کردند تشکر می کنم اما می طلبید که مازندران جزو اولویت های اول باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم ابلاغ قانون الگوی کشت است که البته مصوبه آن متعلق به سال های گذشته بوده که آقای رییسی آن را احیا کردند که امیدواریم بدنه اجرایی در اجرا و عملیاتی کردن این ابلاغیه موفق باشد .

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه متاسفانه به جای ارزان شدن تولید، مولود ارزان شده! عنوان کرد: وضع بازار الان مرکبات ما و مسئله برنج که قبلا هم مطرح بود خیلی خراب است،این پیام را به وزیر محترم داشته باشید چرا که ما از برپایی جشنواره مرکبات در کرمان تعجب کردیم، چگونه می شود، آنجا که قیمت مرکبات بالاست، اینجا ارزان است، البته ما با طنز گفتیم لازم است اینجا هم سوگواره مرکبات برگزار شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از ارزانی قیمت مرکبات تا نبود صنایع تبدیلی؛ کشاورزی مازندران را دریابید

گلایه از ارزانی قیمت مرکبات تا نبود صنایع تبدیلی؛ کشاورزی مازندران را دریابید