مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 23:512023-01-18سياسي

رییس سازمان بسیج: ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی دارای ظرفیت بزرگ و بی نظیر در خصوص بسیج و ارکان شبکه صالحین است، اظهارکرد: در استان آذربایجان غربی علمای اهل تسنن و تشیع نگاه راهبردی، دقیق، موشکافانه و چاره سازی دارند.

وی ادامه داد: امروزه اگر به دنیا نگاه کنیم دو قطب در دنیا وجود دارد که یکی برخاسته از دوره رنسانس بوده و در طول سیصد سال توانسته یک قدرت اقتصادی و علمی را به عنوان تمدن غرب شکل دهد و در طول این مدت جنگ های متعدد و بی شمار و وحشیگری های مشمئز کننده و پایمال کردن حقوق انسان های مظلوم به ویژه تاختن و یورش بر مسلمانان جزء نکات برجسته عملکرد این تمدن بوده است.

رییس سازمان بسیج بیان کرد: تمدنی که در طول این سالها توانسته با تکیه بر غارت منابع کشورهای مستضعف و مسلمان و سرازیر کر دن سرمایه ها به دولت های آمریکایی، خود را مسلط افکار عمومی در دنیا تلقی کند و این تمدن در حال تلاش است جوانان کشورها آن طوری فکر کنند که او می خواهد و آن طوری بفهمند که او مشخص می کند و نیز با تکیه بر مکاتب فکری برآمده از دوره رنسانس مکتب فکری ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: در این تمدن کارشان به جای رسیده است که به فرهنگ برهنگی تمسک کنند و فرهنگ همجنسگرایی و بی دینی جزیی از فرهنگ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد

رییس سازمان بسیج: ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد