مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 00:052023-01-18اجتماعي

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان لرستان در 25 پایگاه


سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان در 25 پایگاه ثابت و سیار تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

- ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان در 25 پایگاه ثابت و سیار تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

بهزاد صالحی راد بیست و هشتم دی ماه اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با رویکرد جدید در مراکز مشکلات ویژه یادگیری در سراسر استان آغاز شد.

وی گفت: 13 پایگاه ثابت و 12 پایگاه سیار کار ارزیابی بینایی، شنوایی،آمادگی تحصیلی، قد و وزن شایستگی حرکتی نوآموزان را انجام می دهند.

صالحی راد تأکید کرد: در این رویکرد جدید سنجش نوآموزان در طول سال تحصیلی انجام می شود و در فصل تابستان سنجش اجرا نمی شود.

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان تشخیص و مداخله به هنگام در سنین طلایی رشد دانش آموزان را از اهداف این طرح دانست و افزود: یکی دیگر از اهداف این طرح شناسایی گروه های هدف در سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که براساس آن یک جای دهی مناسبی در نظام آموزشی در دانش آموز اتفاق بیفتد تا خدمات متناسب با شرایط و ویژگی ها را ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان لرستان در 25 پایگاه

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان لرستان در 25 پایگاه