مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:102023-01-19اقتصادي

کمبود بنزین سوپر در استان فارس وجود ندارد


رییس شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس گفت: در حال حاضر پالایشگاه اراک بنزین سوپر تولید کرده و به استان فارس ارسال می کند و با توجه به میزان سهمیه ای که به استان تعلق می گیرد پخش می شود، - اسدالله طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس از شیراز، درخصوص شایعات به وجود آمده در زمینه کمبود بنزین سوپر در استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر پالایشگاه اراک بنزین سوپر تولید می کند و به استان فارس ارسال می کند و با توجه به میزان سهمیه ای که به استان تعلق می گیرد پخش می شود، در این زمینه کمبود ومشکلی در استان نداریم.

  طاهری با اشاره به کمبود بنزین یورو 4 ادامه داد: یورو 4 برای استان فارس از پالایشگاه های شیراز و بندر عباس تامین می شده اما در حال حاضر این دو پالایشگاه این نوع را تولید نمی کنند و فقط تولید بنزین معمولی دارند.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به دریافت میزان مناسب بنزین معمولی در استان گفت: 40 درصد بنزین معمولی،از انبار های پالایشگاه شیراز و بیش از 50 درصد از پالایشگاه بندرعباس و کمتر از ده درصد از سایر مبادی تامین می شود و در این زمینه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

این مسئول همچنین شایعات درباره آسیب رساندن بنزین معمولی به خودرو ها را تکذیب کرد و ادامه داد: بنزین های تولیدی پالایشگاه های سراسر کشور مطابق استاندارد هاو شاخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بنزین سوپر در استان فارس وجود ندارد

کمبود بنزین سوپر در استان فارس وجود ندارد