مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:252023-01-19سياسي

دفاع از مظلومان از برنامه های قطعی نظام جمهوری اسلامی است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.

- ایسنا/کرمان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.

سردار علی فدوی شامگاه 28 دی ماه در همایش جبهه جهانی مقاومت و آیین بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم محمدعلی الله دادی در سیرجان با اشاره به به تفاوت های نظام جمهوری اسلامی با جهان کفر اظهار کرد: ما خدمت به مردم را اساسی ترین عبادت می دانیم.

وی افزود: جبهه باطل نسبت به تخریب و مزاحمت برای ملت ها هم دستور می دهد، هم تبلیغ و هم عمل می کند در حالی که ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است و به هر ترتیبی بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از مظلومان از برنامه های قطعی نظام جمهوری اسلامی است

دفاع از مظلومان از برنامه های قطعی نظام جمهوری اسلامی است