مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:002023-01-19بين الملل

اعلام استعفای ناگهانی نخست وزیر نیوزیلند


آردرن 43 ساله در یک سخنرانی غیرمنتظره اعلام کرد که منصب  خود را در روز 7 فوریه (18بهمن) امسال ترک کرده و از نخست وزیری کناره گیری می کند.

  - آردرن 43 ساله در یک سخنرانی غیرمنتظره اعلام کرد که منصب  خود را در روز 7 فوریه (18بهمن) امسال ترک کرده و از نخست وزیری کناره گیری می کند.

  جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند، صبح امروز (پنج شنبه) به طور غیرمنتظره از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از آسوشیتدپرس، آردرن 43 ساله در یک سخنرانی غیرمنتظره اعلام کرد که منصب  خود را در روز 7 فوریه (18بهمن) امسال ترک کرده و از نخست وزیری کناره گیری می کند.

  او که در نخستین نشست خبری خود در سال 2023 سخن می گفت، افزود: منصب نخست وزیری بزرگ ترین افتخار زندگی من بوده و از مردم نیوزیلند به خاطر امتیاز بزرگی که برایم قایل شدند تا در این 5/5 سال کشور را هدایت کنم، تشکر می کنم.

آردرن افزود: با در اختیار گرفتن این منصب عالی، مسئولیت هایی نیز متوجه فرد می شود، از جمله این مسئولیت که مطمئن باشید شخص مناسبی برای رهبری هستید و همچنین متوجه باشید که چه زمانی دیگر شخص مناسبی نیستید.

جوان ترین نخست وزیر تاریخ نیوزیلند،ادامه داد: شما نمی توانید و نباید این مسئولیت را بر عهده بگیرید مگر اینکه از ظرفیت کاملی برخوردار باشید و کمی هم توان ذخیره برای چالش های برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام استعفای ناگهانی نخست وزیر نیوزیلند

اعلام استعفای ناگهانی نخست وزیر نیوزیلند