مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:052023-01-19اجتماعي

در تهران مازوت سوزی نداریم/ تولید گاز متان در مراکز دفن زباله تهران


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: نیروگاه های استان تهران و کارخانجات اطراف تهران از مازوت استفاده نمی کنند و بنابراین در تهران مازوت سوزی نداریم.

- در تهران "مازوت سوزی" نداریم/ تولید گاز متان در مراکز دفن زباله تهران معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: نیروگاه های استان تهران و کارخانجات اطراف تهران از مازوت استفاده نمی کنند و بنابراین در تهران مازوت سوزی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره عبادتی در این باره گفت: ما در حال حاضر در نیروگاه هایی که در اطراف تهران هستند و در استان تهران، سوخت مازوت نداریم.

وی درباره تولید گاز متان در مراکز دفن زباله جنوب تهران نیز گفت: زمانی که زباله را دفن می کنیم ، یکسری فرآیندهای بی هوازی در مراکز دفن اتفاق می افتد تا پسماندها تجزیه شوند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: زمانیکه فرآیند دفن پسماند بی هوازی است، یکی از گازهایی که ناشی از این فرآیند تولید می شود، گاز متان است.

بنابراین تولید گاز متان در مراکز دفن پسماند، موضوعی طبیعی است، مگر اینکه مدیران اجرای پسماند، از روش هایی غیر از روش دفن استفاده کنند، اما تا زمانی که روش مدیریت پسماند، دفن زباله است، گاز متان هم تولید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تهران مازوت سوزی نداریم/ تولید گاز متان در مراکز دفن زباله تهران

در تهران مازوت سوزی نداریم/ تولید گاز متان در مراکز دفن زباله تهران