مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:202023-01-19اقتصادي

سکونت 13 هزار خانوار در اطراف کلانشهر شیراز


بر اساس گزارش دستگاه های مسئول، 13 هزار خانوار در اطراف کلانشهر شیراز و خارج از طرح هادی روستایی سکونت دارند که زمینه بازگشت آنها به روستاها باید فراهم شود.

- محمدهادی ایمانیه شامگاه چهارشنبه 28 دیماه در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات روستای خاتونک شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید بسته پیشنهادی برای این خانواده ها تدوین شود تا آنها برای بازگشت به مراکز روستاها تشویق و ترغیب شوند.

او با بیان اینکه در صورت تقویت روستاها، افراد خارج از محدوده روستا و حاشیه نشین به درون روستا باز می گردند، افزود: باید تمام تلاش ها بر جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهر شیراز متمرکز شود و این کار با تقویت زیرساخت های روستایی ممکن خواهد شد.

استاندار فارس، با اشاره به تصویب 9 مصوبه برای حل مشکلات مردم روستای خاتونک گفت: برای بهسازی معابر این روستا مبلغ 40 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تاکنون 20 میلیارد ریال آن هزینه شده و مابقی نیز تا پایان امسال تامین خواهد شد که این مهم به بهسازی 90 درصد از معابر این روستا منتهی خواهد شد.

ایمانیه ادامه داد: همچنین بنا است که یک مجتمع فرهنگی ورزشی بر اساس تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان فارس و یک فرد خیر در روستای خاتونک ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 13 هزار خانوار در اطراف کلانشهر شیراز

سکونت 13 هزار خانوار در اطراف کلانشهر شیراز