مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:552023-01-19اقتصادي

به کارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه ها


مسؤول بسیج ادارات سپاه کربلا از انتقال لیتر بنزین و گازوییل توسط کامیون های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه های سوخت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجیدرضا شعبانی در جمع خبرنگاران از انتقال نیم میلیون لیتر بنزین و گازوییل توسط کامیون های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه های سوخت استان خبر داد و گفت: پشتیبانی انتقال سوخت توسط نفتکش های جاده پیما به همت مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه کربلا، نیروی دریایی مستقر در استان و لشکر عملیاتی 25 کربلا انجام شد.

وی با اشاره به کاهش افت فشار گاز و سوخت رسانی به جایگاه های بنزین و گازوییل، گفت: سپاه با شعار از مردم، برای مردم و در کنار مردم در حوادث غیرمترقبه هم در کنار مردم است و در ماموریت های مختلف به مردم خدمات رسانی می کند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در ادامه با بیان اعلام نیاز شرکت نفت و گاز برای بهره گیری از ظرفیت نفتکش ها در انتقال سوخت به جایگاه های عرضه، خاطرنشان کرد: به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، سپاه ناوگان حمل و نقل خود را در کنار حمل و نقل فرآورد های نفتی شرکت نفت،برای انتقال سوخت بکارگیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه ها

به کارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه ها