مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:202023-01-19ورزشي

رفع نیازهای ورزش هرمزگان را با جدیت دنبال می کنم


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بها دادن به ورزش دانش آموزی، می توان بسیاری از معضلات جامعه را کاهش داد و رفع نیازهای ورزش استان هرمزگان یکی از خواسته های به حق مجمع نمایندگان از دولت و مجلس است که به جدیت آن را دنبال می کنیم.

- احمد مرادی صبح امروز (29 دی ماه) در جمع تیم های منتخب فوتسال، دو و میدانی دانش آموزی استان هرمزگان اظهار کرد: ورزش و فعالیت بدنی جایگاه والایی در تعالیم دینی و اسلامی و همچنین در فرهنگ اصیل ایرانی دارد به گونه ای که در دوران کهن باستانی، کشور ما خاستگاه و ابداع کننده بسیاری از ورزش ها بوده است.

وی افزود: در میان ورزش در رده های نوجوانی و جوانی از اهمیت بیشتری برخوردار است و با اهمیت دادن به ورزش نوجوانان و دانش آموزی می توان ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی جامعه را قطع کرد.

به گفته مرادی، فعالیت های بسیار خوبی در زمینه گسترش ورزش دانش آموزی و فضاهای ورزشی مدارس در هرمزگان صورت گرفته است ولی برای رسیدن به جایگاه مطلوب در سرانه ورزشی استان نیازمند سرمایه گذاری، پیگیری، حمایت و همراهی بیش از پیش مسئولین، نهادها و صنایع است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از دیرباز ورزشکاران نامداری را به کشور معرفی کرده و بسیاری از ورزشکاران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیازهای ورزش هرمزگان را با جدیت دنبال می کنم

رفع نیازهای ورزش هرمزگان را با جدیت دنبال می کنم