مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:552023-01-19ورزشي

نبوغ ناشر مقابل نبوغ اراک/ توفارقان دوباره وارد می شود!


تیم توفارقان آذرشهر در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال میهمان نبوغ اراک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های توفارقان آذرشهر و نبوغ اراک در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه 28 دی ماه در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

توفارقان آذرشهر که با ثبت باخت فنی برای صنایع هرمزگان در هفته گذشته این رقابت ها در آستانه حذف از گردانه رقابت ها قرار گرفته بود با توجه به تصمیمات گرفته شده شانس حضور مجدد در مسابقات را کسب کرد و اکنون پس از 11 باخت پی درپی مقابل نبوغ اراک به میدان برود.

این دیدار قرار بود به مانند دیگر بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه 26 دی ماه برگزار شود اما با توجه به کش وقوس های حذف یا ماندن توفارقان آذرشهر به پنجشنبه 29 دی ماه موکول شد.

دیدار رفت دو تیم با برتری 71 بر 53 اراکی ها به اتمام رسیده بود و اکنون شاگردان ناشر رضایی در خانه حریف علاوه بر انتقام بازی رفت به دنبال کسب نتیجه دلخواه نیز خواهند بود، چرا که این تیم با وضعیت فعلی یکی از محتمل ترین گزینه های سقوط از لیگ برتر است و برای بقا در این رقابت ها و بهبود شرایط خود در جدول محکوم به کسب نتایج قابل قبول در ادامه راه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبوغ ناشر مقابل نبوغ اراک/ توفارقان دوباره وارد می شود!

نبوغ ناشر مقابل نبوغ اراک/ توفارقان دوباره وارد می شود!