مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:052023-01-19سياسي

به گونه ای عمل کنید که مردم تغییر را احساس کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر به گونه ای عمل کنید که مردم تغییر را احساس کنند هم تبلیغات سوء دشمن را نقض کرده و هم دریچه ای برای امیدواری مردم می شوید.

- آیت الله مصطفی محامی با حضور در محل دفتر استاندار و تبریک انتصاب ایشان ضمن آروزی توفیق جهت ارائه خدمت به مردم استان در مسؤلیت جدید اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور با مسائل متعدد و مشکلاتی فراوان است.

امام جمعه زاهدان تعداد بالای نیروی انسانی در استان را مایه امیدواری دانست و خواستار مدیریت درست، ارائه گزارش های صادقانه و پیگیری جدی مشکلات شد.

آیت الله محامی بیان کرد: روی کاغذ طرح ها و مصوبات خوبی ارائه می شود اما چالش اصلی اینجاست که کمتر عمل می شود و برخی گزارش ها واقعی نیست و با آنچه در واقعیت صحنه اتفاق افتاده متفاوت است.

آیت الله محامی با اشاره به سرمای کم سابقه هوا در منطقه سیستان و خسارت های وارد شده به مردم به خصوص کشاورزان خواستار ارائه گزارشی از تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات صورت گرفته شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: برخی مدیران استان چندان حس و حال کار و فعالیت را ندارند؛ برخی دیگر نیاز به تلنگر جهت انجام کار و برخی نیز با انرژی و انگیزه بالا به صورت جهادی در حال فعالیت هستند اما معضل اصلی مدیرانی هستند که گرفتار ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گونه ای عمل کنید که مردم تغییر را احساس کنند

به گونه ای عمل کنید که مردم تغییر را احساس کنند