مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:252023-01-19اجتماعي

ادارات خراسان شمالی شنبه حضوری شدند/مدارس شهری کماکان مجازی هستند


سخنگوی ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: طبق آخرین تصمیمی که در ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اتخاذ شد، ساعت کاری ادارات شنبه از ساعت 9 و 30 تا 14و 30 دقیقه و مدارس شهری نیز به صورت مجازی فعالیت می کنند.

- محمدتقی ولیان، سخنگوی ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص جدیدترین تصمیمات کمیته بحران سرما در استان اظهار کرد: تصمیماتی امروز در ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی برای مدیریت و گذر از شرابط سرما اتخاذ شد اما نکته مهم این است که تصمیم گیری برای محدودیت ها به صورت هر 24  ساعت اعلام می شود.

وی گفت: برای روز شنبه ساعت کاری ادارات  از 9 و 30 تا 14و 30 است و فعالیت گرمایش آنان با سوخت جایگزین تا حد امکان باید انجام شود.

    سخنگوی ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی افزود: مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می کنند و  مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند.

  وی بیان داشت: بازگشایی دانشگاه های خراسان شمالی نیز از 8 بهمن خواهد بود.

  ولیان تصریح کرد: فعالیت جایگاه های سوخت CNG در بجنورد، شیروان، اسفراین دو جایگاه  و در سایر شهرستان ها فقط یک جایگاه مجاز به فعالیت است.

  وی ادامه داد: فعالیت مجموعه های صنفی و صنعتی نیز با سوخت جایگزین بلامانع است و خدمت رسانی نانوایی ها نیز در سطح استان 3 شیفت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات خراسان شمالی شنبه حضوری شدند/مدارس شهری کماکان مجازی هستند

ادارات خراسان شمالی شنبه حضوری شدند/مدارس شهری کماکان مجازی هستند