مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:352023-01-19سياسي

چالشی برای تامین برق کنکور نداریم


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از آمادگی پرسنل عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری کنکور سراسری در روزهای 29 و30 دی ماه خبر داد.

- هادی منصوریان، امروز پنج شنبه 29 دی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص حفظ پایداری شبکه های برق در روزهای برگزاری کنکور سراسری، به رسانه های گروهی گفت: تعداد 35 اکیپ عملیاتی به همراه 35 دستگاه خودرو سبک و سنگین و تعداد 11دستگاه مولد برق اضطراری در محل های برگزاری کنکور در سراسر استان مستقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از برگزاری جلسات مستمر کمیته بحران برای تامین برق پایدار حوزه های کنکور سراسری خبر داد و افزود: داوطلبین و خانواده های آنها نسبت به موضوع تامین برق محل های امتحانی خود و فرزندانشان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

کاهش دما و چالش مصرف منصوریان کاهش دمای هوا و محدودیت سوخت رسانی به نیروگاه های تولید برق را از جمله چالش های صنعت برق استان در این ایام برشمرد و گفت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت توزیع برق استان و همراهی و همکاری خوب مشترکین مشکلی در تامین برق پایدار استان وجود نداشته و شبکه های برق در وضعیت پایدار قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالشی برای تامین برق کنکور نداریم

چالشی برای تامین برق کنکور نداریم